I am having problems with photon a=is anyone able to help?

o0heza0o
✭
Hey guys, i am having problems with this error
.
using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class FoodSpawn : Photon.MonoBehaviour { //public GameObject _foodPrefab ; public GameObject[] _foodPrefabArray ; public float minX; public float maxX; public float minY; public float maxY; public Vector2 Min ; public Vector2 Max ; private Vector3 myFoodPos ; // public Rigidbody2D foodClone ; void Start() { InvokeRepeating ("MyFoodSpawn", 5f, 0.5f); } void MyFoodSpawn() { myFoodPos = new Vector3 ( Random.Range(Min.x , Max.x ) , Random.Range(Min.y , Max.y) , 0 ) ; int randomNumber = Random.Range (1, 10000); photonView.RPC("SpawnForEverybody", PhotonTargets.AllBuffered, myFoodPos, randomNumber); // var foodClone = Instantiate ( _foodPrefab, myFoodPos , transform.rotation ) as Rigidbody2D ; } [PunRPC] void SpawnForEverybody(Vector3 _myFoodPos,string _name) { var i = Random.Range ( 0 , _foodPrefabArray.Length); var randomRandomClone =Instantiate (_foodPrefabArray [i], _myFoodPos, transform.rotation) as GameObject; randomRandomClone.transform.name = _name; } }and basically it isn't spawning any kind of food if you need anymore code i will be able to provide it

0
Answers
-
calling RPC you need to pass a array of objects
like that:
photonView.RPC("SpawnForEverybody", PhotonTargets.AllBuffered, new object[]{myFoodPos, randomNumber});
0